Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l’anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús. En pots obtenir més informació en la nostra política de galetes.

Benvolguts pares i mares:

La Comissió de Medi Ambient es complau comunicar-vos que en acabar aquest curs escolar 2017-18 portarem a terme el pla de reutilització de llibres de text.

Aquest pla es farà de manera totalment altruista, per tal de contribuir a estalviar recursos econòmics i naturals.

Les dates per portar els llibres al centre seran:  22 i 26 de juny

La data per recollir-los serà:  29 de juny

Horari: 9:30 h a 12:30 h

Lloc: Laboratori de Ciències Naturals

Només es donaran llibres als alumnes que en deixin, i no s'assegura que es puguin donar el mateix nombre de llibres que s' hagin deixat.

També dir que si algú no vol els llibres usats per al pròxim curs , agrairem ens deixi els del curs actual. Això també inclou a l'alumnat de 2n de batxillerat, si no els ha de necessitar pels seus estudis posteriors.

Si l'alumne té alguna assignatura suspesa, ha de guardar el llibre corresponent, no l'ha de deixar per a la reutilització.

La participació en aquest pla és totalment voluntària.  Volem  conscienciar als alumnes  que tractin bé els llibres, ja que no se n'admetrà cap que estigui en mal estat.

Esperem que, amb la col·laboració de tots, aquesta iniciativa tingui l'èxit de sempre i ens animi a continuar fent petites accions en la millora del medi ambient.

LA COMISSIÓ DE MEDI  AMBIENT

Els professors...

Convivència

Consulta Jove

Babel - La Biblioteca

Bloc Biblioteca

Pagament Títols

Model 046

Ajuda famílies i alumnes

Calendari d'admissió a Cicles Formatius (FP)

Enquestes satisfacció

Fons Social Europeu

Centre col·laborador

Erasmus +

Save the children

Suport LGTBI

Protecció de dades

Formació Professional

web fp

Política de Qualitat

Campanya per Sant Jordi "Enllaçat per la llengua".

Enllaçats pel Català

Web de Formació Professional de les Illes Balears

Formació Professional a Balears

Revista Es Sac de l'IES Sa Colomina d'Eivissa

Revista Es Sac Sa Colomina

FP Bàsica - CFGM SMX- 3r d'ESO - 4rt d'ESO

Fons Social Europeu

Pacte per a l'Educació de les Illes Balears

Illes per un Pacte Educatiu

Amb l'objectiu de fomentar la lectura.

Biblioteca IES Sa Colomina