Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l’anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús. En pots obtenir més informació en la nostra política de galetes.

IMPORTANT!!!!! S'ha publicat el calendari d'admissió a Cicles Formatius. Podeu consultar el calendari i tota la documentació en el següent enllaç.

Per tal de presentar documentació teniu disponible aquest correu del centre: admissiofp@iessacolomina.es

1a Fase: Tramitació de sol·licituds d’admissió (tràmit telemàtic, preferentment). Persones amb requisits d’accés

De l’1 de juny al 30 de juny

La DGFPIEAS fa el sorteig de lletres per al desempat.

7 de juliol

Publicació de la llista provisional de sol·licitants (per cada una de les vies d’accés, SENSE ADJUDICACIÓ DE PLAÇA)

11 de juliol

Presentació de reclamacions, rectificacions i revisions

11, 12 i 13 de juliol

Publicació de la llista definitiva d’admesos amb adjudicacions i en espera (per cada una de les vies d’accés)

20 de juliol

Matrícula als cicles formatius.

20, 21 i 22 de juliol

Procediment per a l’adjudicació i la matrícula, per part dels centres, de les places que queden vacants després de la matrícula (a les persones en llista d’espera de primeres opcions)

25 i 26 de juliol

Publicació de vacants de tots i cadascun dels cicles formatius (pàgina web)

A partir del 30 de juliol

2a Fase: Tramitació de sol·licituds d’admissió (tràmit telemàtic, preferentment) grup 1 (persones sense plaça al juny), grup 2 (persones que no varen sol·licitar places en el mes de juny i altres casos)

De l’1 al 7 de setembre

Termini màxim per aportar la documentació necessària per a l’admissió

7 de setembre

La DGFPIEAS fa el sorteig de lletres per al desempat

9 de setembre

Publicació de les llistes provisionals de sol·licitants (SENSE ADJUDICACIÓ DE PLAÇA)

14 de setembre

Presentació de reclamacions, rectificacions i revisions

14, 15 i 16 de setembre

Publicació de la llista definitiva d’admesos amb assignació de les places vacants

22 de setembre

Matrícula de les persones que han obtingut plaça

22 i 23 de setembre

INICI DE LES ACTIVITATS LECTIVES

23 de setembre

Inici de les adjudicacions i matrícula de les vacants per part de l’Oficina d’Escolarització d’FP (prèvia petició de cita)

28 de setembre

Si hi ha baixes a partir d’aquesta data, el centre les ofereix a les persones que consten en qualsevol de les llistes d’espera definitives del centre

Del 28 de setembre al 14 d’octubre

Termini màxim per a la matrícula als ensenyaments d’FP que es cursen segons l’organització temporal ordinària

14 d’octubre

Els professors...

Convivència

Consulta Jove

Babel - La Biblioteca

Bloc Biblioteca

Pagament Títols

Model 046

Ajuda famílies i alumnes

Calendari d'admissió a Cicles Formatius (FP)

Enquestes satisfacció

Fons Social Europeu

Centre col·laborador

Erasmus +

Save the children

Suport LGTBI

Protecció de dades

Formació Professional

web fp

Política de Qualitat

Campanya per Sant Jordi "Enllaçat per la llengua".

Enllaçats pel Català

Web de Formació Professional de les Illes Balears

Formació Professional a Balears

Revista Es Sac de l'IES Sa Colomina d'Eivissa

Revista Es Sac Sa Colomina

FP Bàsica - CFGM SMX- 3r d'ESO - 4rt d'ESO

Fons Social Europeu

Pacte per a l'Educació de les Illes Balears

Illes per un Pacte Educatiu

Amb l'objectiu de fomentar la lectura.

Biblioteca IES Sa Colomina