MATRÍCULA 2n ESO 2019-2020

Horaris

rellotge

De 8:30 a 14:00 h.

Alumnat Nou o amb promoció al juny
  Repetidors o promoció al setembre

Divendres 28 de juny de 2019

Matrícula en setembre

Tan aviat com tingueu butlletí de notes.

Documentació

document

Avis IMPORTANT!!

La manca d'algun document o dada impedirà la formalització de la matrícula, amb les conseqüents molèsties per a les persones afectades.

Els pares o tutors són responsables de lliurar còpies actualitzades dels documents oficials (DNI, NIE, Targetes sanitàries…).

DOCUMENTACIÓ (Indispensable)

1. Fotocòpia del butlletí de notes IES sa Colomina.

2. Fotocòpia del DNI de l’alumne.
Els alumnes estrangers han de presentar fotocòpies de les targetes de residència i del passaport. *No retalleu les fotocòpies, presentar en un full sencer.

3. Fotocòpia targeta sanitària. No retalleu les fotocòpies, presenteu en un full sencer.

4. Disposar de portàtil Chromebook: Els alumnes han de disposar de dispositiu Chromebook, en cas d'alumnes que entren nous al centre o repeteixen 2n ESO contacta amb el centre per informació de com fer la compra del dispositiu.

5. Inscripció a l’APIMA i rebut de pagament de la quota: La inscripció a l'Associació de Pares i Mares (APIMA) és indispensable perquè el Chromebook estigui assegurat contra danys, pèrdua i robatori. També inclou totes les llicències dels llibres de text digitals que es faran servir amb el Chromebook.

6. Rebut de pagament de taxes.
** Instruccions de pagament **.

A MÉS, ELS ALUMNES NOUS TAMBÉ  HAN DE PRESENTAR LA SEGÜENT DOCUMENTACIÓ:

5. Resolució d’escolarització amb l’adjudicació de la plaça (només alumnat adjudicat per l’Oficina d’Escolarització).

6. Una fotografia tipus carnet (amb el nom i llinatges posats al darrere).

7. Certificat acadèmic del centre de procedència amb indicació expressa de la promoció.

8. Fotocòpia del DNI dels pares i llibre de família.
Els familiars estrangers han de presentar fotocòpies de les targetes de residència i del passaport. *No retalleu les fotocòpies, presenteu en un full sencer.

1. Sol·licitud de matrícula (Obligatòria)

Desprès d'omplir el formulari rebreu un correu electrònic amb la documentació per formalitzar la matrícula. Heu d'imprimir els arxius adjunts, signar els documents i presentar-los a la Secretaria del centre, juntament amb la documentació que figura a les instruccions.

click

Altres documents per portar el dia de la matrícula

Formulari de sol·licitud de compte d'usuari per a pares/mares/tutors

Imprès imprescindible per a que els pares tinguin accés al programa de gestió educativa:  GESTIB, que els permetrà accedir al moment a les faltes d’assistència, amonestacions, consulta de butlletins... dels menors.

Aquest formulari no s'ha de tornar a presentar si ja s'ha lliurat en anys anteriors.

click