Guanyador1

Dues alumnes del centre, na Marta Linero Portas de 3r d'ESO i na Maria Garcia Molero de 4t d'ESO, han estat guardonades avui als premis Fonix.

Des del centre els volem donar l'enhorabona per la feina i l'esforç.

Més de 7.200 alumnes, des de 5è de primària a 2n de batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i superior, de 72 centres educatius  de les Illes Balears han participat aquest any en la vuitena edició del concurs. S’ha de remarcar que d’ençà de la seva creació hi han participat prop de 40.000 alumnes i s’han atorgat més de 400 premis, entre els quals destaquen les estades lingüístiques a l’estranger i als English Summer Camps, a més de lots de material escolar.

Aquests concurs, organitzat per International House Palma, l’Instituto de Idiomas de Ibiza i la Cambridge University Press, compta amb el suport de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears. Aquesta iniciativa pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa en els centres educatius de les Balears, així com estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.